poniedziałek, 20 lutego 2012

Wiosna i wymianki :)

Data ostatniego wpisu wskazuje, że zapadłam w sen zimowy ;), ale słonko mocniej przyświeciło i zaczynam się budzić.Odkurzam też bloga ;).

Na pierwszy ogień wymianka urodzinowa, w której biorę udział na forum mojapasmanteria.pl.
Za zdjęcia przepraszam, bo nie są moją mocną stroną ;)


Niebieską karteczka z prześlicznym haftowanym kwiatkiem dostałam od Agnes. Fioletowa karteczka i wspaniały wisiorek sutaszowy to dzieło Joasi.


Z lewej strony: prześliczne pudełeczko z brokatowym kwiatkiem , karteczka i zapachowe serduszko przyszło od Zuzek2006 z forum, a biała elegancka karteczka i serduszko dostałam od Bei.

Bardzo, bardzo Wam dziewczyny dziękuję. A wszystkich odwiedzających zapraszam na blogi dziewczyn i do oglądnięcia ich fantastycznych prac.

A na dowód, że już wiosna nadchodzi - zapowiedź portfeli i notesów, nad którymi pracuję już jakiś czas.
Na razie mała zjawka:



Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

4 komentarze:

morena pisze...

Wioluś no nareszcie jesteś,toż to tej zimy niedźwiedzie nawet nie spały!Z przytupem wracasz,szyjątka śliczne♥Pozdrawiam cieplutko,czy mamy szanse się spotkać jeszcze w tym życiu :)))

Gazynia pisze...

śliczne portfele:) Jak fajnie, że znowu coś szyjesz:)
A pochwal sie środeczkami...:)

kiboko pisze...

jak dobrze, że się obudziłaś:) stęskniłam się za Twoim uśmiechem, przyłączam się do prośby Gazyni - pokaż środeczki portfeli bo są fajniutkie

Polymeranna pisze...

Są bardzo piękne! A ja właśnie planuję dla męża nowy portfel, dałoby sie w takich męskich wzorach, lecz żeby także miały to coś? Materiały pięknie sie komponują... Podziwiam za wytrwałość, ja właśnie kupiłam maszynę, ale uszyłam dopiero parę krzywych łapek do garów.... Takie blogi to dla mnie inspiracja, pozdrawiam serdecznie!