niedziela, 14 lutego 2010

Wymianka Walentynkowa

Organizowałyśmy na forum http://szyjemy-po-godzinach.pl/index.php wymiankę walentynkową.
Same cuda dziewczyny porobiły i ogólnie fantastyczna zabawa była dzisiaj. A jeszcze bawimy się w zgadywanie, kto od kogo dostał. No po prostu super.
Ponieważ mnie szybko rozszyfrowali to pokaże, co zrobiłam. Oczywiście króliczka, a zrobiłam go dla Bachud



Niestety popełniłam torebkowy plagiat, ale mam nadzieję, że ifONA mi wybaczy ;)). A prawdziwe torby z takim kotem możecie właśnie w pracowni ifONA kupić ;).

A ja dostałam również fantastyczne rzeczy, czyli: biscornu, podkładki pod kubek (z aplikacją odwrotną!), materiał w serduszka i śliczne serduszkowe guziczki. To wszystko dostałam od Dalgo czyli Dagmary, a poniższe zdjęcia są jej autorstwa :)






Śliczności, nieprawdaż :))

Moja Walentynko bardzo Ci dziękuję. Dwie pierwsze rzeczy już w użyciu :)

1 komentarz:

Anioły Anielki pisze...

...pięknie, ale szkoda, że i ja nie zapisałam sie do tej wymianki... ale za to jestem u cukierasów... Gratuluje pięknych rzeczy.papa:)